Tag Anything

Sähköinen asiointi on yleisnimi tiedon keruulle asiakkailta, organisaatiolta, kuntalaisilta ja muilta sidosryhmiltä. Asiointi on yleensä toteutettu erillisenä osatoimintona, joka sitten liittyy johonkin organisaation työprosessiin. Nykyaikainen asiointi voidaan totetuttaa myös pilvipalvelua hyödyntämällä. Korkealuokkaiset tiedonkeruulomakkeet sisältävät tarvittavat tarkistukset, ohjeet, valintalistat ja muut käyttäjää helpottavat toiminnot. Käyttäjän syöttämä data voidaan integroida organisaation taustajärjestelmään myös silloin, kun dokumentteihin tarvitaan allekirjoitukset. Lisäksi tapahtumaan voidaan liittää haluttu määrä liitteitä, joita tarvitaan asian käsittelyssä. Tarvittavien tietojen mukainen syöttölomake voidaan toteuttaa tarkasti tarpeen mukaan ja sitä on helppoa ja edullista muuttaa, kun tarpeet muuttuvat.

Järjestemän saa käyttöön erittäin nopeasti, kun perustoiminnot ovat jo valmiina.

Lähetä-nappula lähettää syötetyn tiedon palvelimelle, mistä se välittömästi siirtyy organisaation määrittelemään paikkaan edelleen käsiteltäväksi tai tietojen välittämiseksi taustajärjestelmään.