Älykkäimpiä ratkaisuja tiedon merkitsemiseen ja tulostamiseen.
Tarjoamme ratkaisuja tiedon merkitsemiseen ja tiedon virtaamiseen.
Kauttamme saat luotetut omat tuotteemme kuten Tagnile365 asiointipalvelu, toimimme linsenssimyyjänä sekä tarjoamme kokenutta konsultointipalvelua muun muassa asiakirjojen hallintaan, tulostusratkaisuihin, tulosteiden suunnitteluun tai versioiden vaihtoon liittyen.
Palvelut
Tagnile365
TagCloud
TagErp
Lisenssit
DocPath
octodoc
Streamserve
Konsultointi
Asiantuntijapalvelut projektityöhön ja jatkuvat tukipalvelut Tagnile 365, DocPath, octodoc ja Streamserve -ympäristöihin.
Tunnemme olemassa olevat tulostusjärjestelmät ja olemme konvertoineet mm. JetForm/ Adobe -ratkaisuja octodociin nopeasti ja tehokkaasti.
Palvelumme tekevät sähköisestä asioinnista, tulostettavista lomakkeista, tarroista ja dokumenteistä ymmärrettävämpiä, informatiivisempia ja helpompia käyttää.
Tavoitteena on toimintanne virtaviivaisuus ja täydellinen asiakaskokemus. Tarjoamme ratkaisuja asiointipalveluihin, tiedon merkitsemiseen ja tiedon virtaamiseen.
Tagnile365 – ainutlaatuinen ratkaisu kuntalaisen ja kunnan vuorovaikutukseen.
Tagnile365 tarjoaa nykyaikaiset välineet kunnan ja kuntalaisten väliseen yhteydenpitoon ja sähköiseen asiointiin. Sähköinen asiointiratkaisu tehostaa kunnan prosesseja asiakaspalvelussa ja tarjoaa kuntalaisille mahdollisuuden seurata omien asioidensa käsittelyn etenemistä reaaliaikaisesti.
Tagnile 365 – moderni asiointipalvelu
Microsoftin edistyksellisellä D365 pilvitekniikalla tuotettava Tagnile365-palvelu sisältää myös lomakepalvelun.
Tagnile365 on myös mahdollista yhdistää eri Suomi.fi -tunnistautumisiin, -valtuuksiin ja palveluväylään, sekä kunnan omiin maksatus- ja asianhallintajärjestelmiin.
DocPath:
Miksi DocPath?
DocPath tarjoaa laajan valikoiman asiakirjaohjelmistoratkaisuja, jotka keskittyvät asiakasviestinnän hallintaan – parantaen organisaationne suhteita sen sidosryhmiin. Nämä ratkaisut voivat hallita yrityksenne asiakirjavirtaa koko sen elinkaaren ajan: dynaamisten lomakkeiden suunnittelusta, jotka yhdistyvät asiakastietoihin ja luovat älykkäitä asiakirjoja, niiden tallentamiseen ja jakeluun koko verkostonne asiakirjahallintajärjestelmien tai lukuisten konttorienne ja logistiikan jakelukeskustenne kautta.
DocPath:
Tehokas ja itsenäinen lomakehallinta DocPathin avulla
DocPath helpottaa yritysten lomakkeiden suunnittelua ja ylläpitoa vähentämällä manuaalista koodausta, mikä nopeuttaa prosesseja. Sen Document Generation Engine (DGE) toimii pilvessä optimoiden resurssit ja yhteensopivuuden eri alustojen ja liiketoimintasovellusten kanssa. DocPathin avulla käyttäjät voivat itsenäisesti luoda ja hallita lomakkeiden tietoja ilman IT-osaston apua, samalla kun yritys säilyttää täyden valvonnan dokumenttien muutoksista ja niiden versioinnista, varmistaen ajantasaisuuden ja asianmukaisen ylläpidon.
octodoc:
Hyödynnätkö tulosteita viestinnässä?
Lisätietoa asiakkaille vakiotulosteissa.
Asiakkaan vastaanottamat dokumentit ovat tehokas tapa tiedottaa uusista tuotteista tai palveluista. Dokumentit kohdistuvat juuri oikeille henkilöille. octodoc kykenee liittämään dynaamisesti kuvia ja tekstejä tulosteisiin esimerkiksi tuoteryhmätiedon perusteella. Oikean tyyppistä tietoa voidaan kohdistaa juuri oikeille henkilöille.
octodoc:
Tulostatko monikielisiä dokumentteja?
Monikielisyys yhdestä tulostuspohjasta!
Yhä useammat yritykset toimivat globaalisti ja tarvisevat monikielisiä dokumentteja. octodoc on erinomainen työkalu niiden toteuttamiseen. Sovelluksesta tuleva data sisältää tiedon kielikoodista ja tulostuksen aikana octodoc muuttaa tulosteen ohjetekstit kielikoodin mukaisiksi. Samassa tulostustiedostossa voidaan siis tulostaa vaikka suomen-, englannin- ja venäjänkielisiä dokumentteja. Yhdellä tulostuspohjalla.
Sähköinen asiointi
Sähköinen asiointi on yleisnimi tiedon keruulle asiakkailta, organisaatiolta, kuntalaisilta ja muilta sidosryhmiltä. Asiointi on yleensä toteutettu erillisenä osatoimintona, joka sitten liittyy johonkin organisaation työprosessiin. Nykyaikainen asiointi voidaan totetuttaa myös pilvipalvelua hyödyntämällä. Korkealuokkaiset tiedonkeruulomakkeet sisältävät tarvittavat tarkistukset, ohjeet, valintalistat ja muut käyttäjää helpottavat toiminnot. Käyttäjän syöttämä data voidaan integroida organisaation taustajärjestelmään myös silloin, kun dokumentteihin tarvitaan allekirjoitukset. Lisäksi tapahtumaan voidaan liittää haluttu määrä liitteitä, joita tarvitaan asian käsittelyssä. Tarvittavien tietojen mukainen syöttölomake voidaan toteuttaa tarkasti tarpeen mukaan ja sitä on helppoa ja edullista muuttaa, kun tarpeet muuttuvat.
Järjestemän saa käyttöön erittäin nopeasti, kun perustoiminnot ovat jo valmiina.
Lähetä-nappula lähettää syötetyn tiedon palvelimelle, mistä se välittömästi siirtyy organisaation määrittelemään paikkaan edelleen käsiteltäväksi tai tietojen välittämiseksi taustajärjestelmään.
Tarvitsetko datan visualisointia?
Voit tuottaa helposti dokumentteihin viiva-, pylväs- ja ympyräkaavioita selkeyttämään laajan data-aineiston trendejä. Erityisesti finanssiyritysten kuvaukset rahamaailman muutoksista selkeytyvät kaavioiden avulla. Myös energiayritykset voivat havainnollistaa asiakkailleen energian käyttöä erilaisten kaavioiden avulla.
Kaikki värit, kirjasimet jne. on helposti hallittavissa ja voidaan toteuttaa halutunlainen ilme kaavioon.
RightFax: Faksiohjelmistojen käytön ja kehityksen konsultointi
Kuulostaako Faksin lähettäminen vanhanaikaiselta tai tarpeettomalta? Monien mielestä kyllä, vaikka ratkaisuja on edelleen laajalti käytössä esimerkiksi julkishallinnossa.
Moni käyttäjä joka lähettää sanomia ennalta määritellyille tahoille, ei välttämättä ole koskaan käyttänyt faksia tai ei edes miellä kyseessä olevan paperisen asiakirjan korvaajan.
Faksi ei ole ihan vielä kuollut – kysy lisää – katsotaan miten ympäristöänne voidaan kehittää.
Viivakoodit helposti ja nopeasti tarroihin ja tulosteisiin!
Viivakoodit ovat oleellinen osa nykyaikaista logistiikkaratkaisua. Niiden helppo ja nopea tuottaminen mahdollistaa näiden ratkaisujen laajan käytön. 2D viivakoodit voivat sisältää paljon dataa, jolloin asian koko sisältö on luettavissa varmasti ja erittäin nopeasti.
Voit hyödyntää Zebra tarrakirjoittimien suoraa ohjausta tai mikä tahansa Windows kirjoittimen ohjausta.
Tarroja voi luonnillisesti tulostaa tavallisilla laserkirjoittimilla joko PCL5 tai PostScript muodossa.
Käytettävissä olevat viivakoodityypit kattavat kaikki tavanomaiset tarpeet.
Miksi asiakastulosteiden tulee olla korkealuokkaisia, yrityksen brändiä tukevia
Ainoa yhteys loppuasiakkaaseen/kumppaniin on usein esim. laskun, lähetteen tilauksen tms. kautta. Korkealuokkainen tuloste auttaa kommunikoimaan asiakirjassa olevat tiedot paremmin ja selkeämmin. Laskut maksetaan nopeammin, kun ne ovat helposti luettavia ja tarkastettavia. Tietotekniikan kannalta tulostustoiminto on kannattavaa olla erillinen palvelu, jota eri sovellukset voivat hyödyntää. Näin tulosteita ei tarvitse ohjelmoida itse sovellukseen, jolloin vältytään hankalalta ylläpitotyöltä tulosteiden muuttuessa.
Kätevä suunnittelutyökalu tekee tulosteiden määrittelystä nopeaa. Muutokset voidaan toteuttaa parhaimmillaan muutamassa minuutissa ilman kalliin konsultin työtä.
Lisäksi voidaan kiinnittää huomiota dokumenttien toimittamiseen ja toteuttaa se tavalla, joka on vastaanottajan työprosessien kannalta parasta.